شماره تلفن
نوشته شده توسط : سهیل ابراهیمی

پیدا کردن شماره تلفن خود با ماشین حساب!

ابتدا یك ماشین حساب آماده كنید تا با هم پیش رویم.ماشین حساب موبایل هم می شود.

۱.هفت رقم شماره ی تلفن خود را در نظربگیرید.

۲.حالا سه رقم اول آن را وارد ماشین حساب كنید.یعنی اگر تلفن شما ۱۲۳۴۵۶۷ باشد ۱۲۳ را در ماشین حساب وارد كنید.

۳.حالا این سه رقم را در ۸۰ ضرب كنید و حاصل را با ۱ جمع كنید.

۴.عدد به دست آمده را در ۲۵۰ ضرب كنید.

۵.حالا چهار رقم پایانی تلفن خود رابا عدد به دست آمده جمع كنید. یك بار دیگر چهار رقم پایانی شماره ی خود را با آن جمع كنید.

۶.عدد ۲۵۰ را از حاصل به دست آمده كم كنید.

۷.حالا حاصل را تقسیم بر ۲ كنید.

حالا این شماره برای شما آشنا نیست؟





:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشمله در تاریخ : 1392/12/7/3 - - گفته است :
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

/weblog/file/img/m.jpg
عسل در تاریخ : 1392/10/19/4 - - گفته است :
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074

/weblog/file/img/m.jpg
سمانه در تاریخ : 1392/4/14/5 - - گفته است :
سلام دوست گلم.
وبلاگ بسیار جالب انگیز ناکی داری.
منم یه وبلاگ دارم خیلی خوبه. تازگیا یه پست جدید گذاشتم که عکس علی دایی کنار دخترش مونا و کریس رونالدو با زن دومش (البته هنوز معلوم نیست ، چون رونالدو برای اثبات بی گناهی خود به دادگاه شکایت کرده) رو تو پست جدید گذاشتم. از تو هم خواهش می کنم حتما حتما بری و ببینی اینم آدرس :
http://jmnews.blogfa.com/page/5

راستی اگه میشه لطف کنی یه کلیک کوچولو هم رو یکی از تبلیغ های من که لابه لای متن هاست بکنی. البته تا یادم نرفته بگم که رنک وبلاگ من تو گوگل هم بالاست اگه خواستی یه پیام بده تا با افتخار لینکت کنم.
با آرزوی موفقت تو از خداوند منان.
(فقط یک کلیک روی تبلیغ ها یادت نره)چاکریم.

/weblog/file/img/m.jpg
یلدا و کیمیا در تاریخ : 1392/4/7/5 - - گفته است :
سلام عزیز.
خیلی از وبت خوشم اومد. ایول.
با ما دوست میشی؟
اگه دوست داشتی با اسم «طراحی های جدید» لینکم کن و بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم؟
مرسی گلم.
http://kimiadesign.blogfa.com/


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: